Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-04 15:51:47
Tai del aukstesniu iso as nesiginciju, butu kvaila.
As pradejau visa lyginima tik gero apsvietimo salygomis.
O ta krokodila pirmam pavyzdy galima nufotint muilinej pastacius iso100 ir
dadejus apsvietimo.
Ir jeigu prastai gausis, ytariu ne muiline bus kalta :)
Jei negaleciau sau leisti veidrodinio su geru objektyvu, ko gero rinkciausi
muiline. Prie visu minusu pries veidrodiny, turi jos ir pranasumu.
Kad ir makro, svoris, dydis(jeigu yvertint 400mm), zoom universalumas.
O optikos kokybe pilnai lygintina su kitais po 300 ir televykais po 600.
jeigu ir pralosia, tai tikrai ne tiek, kiek kaina skiriasi.
Del visokiu smuklmenu, kad pasodrinti ir paastrinti paveiksleliai, tai yra
ten keiciami nustatymai ir saturation ir sarpas ir kontrastas. Ir raw yra.