Tema: Re: Perku naudotą skaitmeninį fotiką. Ne veidrodinį, bet ir ne muilinę
Autorius: starkus
Data: 2009-04-03 17:33:19
Jei 'universaluma' matuoji zoomo dydziu, tada gal, bet pabandyk patalpoj/prieblandoj pafotografuoti su DSLR ir su kazkuo is FZ50 bandos. Gal universalumo samprata pasikeis.
Ir kodel toks noras mokytis butinai su muiline? Pasiimk dabar body, net ir naudota, ir kai jau bus laikas (pagal tave - 'busi ismokes fotografuoti'), uz DSLR kuneliui (vis tiek kit'ui?) skirtus pinigus pasiimsi gera stikla. Ir tada su savo 'priestvaniniu dvieju senumo' dslr'u vis tiek sutaskysi pacius naujausius kit'uotus biudzetnikus.
Butu pasiteisinimas, jei dabar dar negali sau leisti dslr kit'o. Taciau taip nera.
Zodziu, galvok:)