Tema: Re: Perku naudotą skaitmeninį fotiką. Ne veidrodinį, bet ir ne muilinę
Autorius: Blynas
Data: 2009-04-06 11:15:53
Va, būtent dėl to aš kol kas nenoriu veidrodžio :) Žinau save - prasčiausių nesirinksiu, o finale bus kreivam fotografui technikos už belekiek litų pripirkta, o nuotraukas bus baisu kam parodyt :) Todėl pradžiai - išmoksiu fotografuot, kad bent jau žinočiau, ko man išties reikia iš veidrodžio, o tada jau imsiu :)