Tema: Re: Perku naudota skaitmenini fotika. Ne veidrodini, bet ir ne muiline
Autorius: arg
Data: 2009-04-04 16:18:14
Jautrumas? Tai turbut diafragma. Muilinej G2 jinai nuo 2.0 prasideda :)
Jei cia iso turima galvoj, tai jau minejau, kad del to nesiginciju.
Astrumas- mano tureto kitinio astrumas manes apsoliuciai netenkino.
dof galimybes kitinio pries 35-420, tegul tos galimybes kitinio bus
geresnes. Ar labai daug?
fokusavimo greitis fz50 labai neblogas, aisku stipriai nusileidzia
veidrodiniui, ir sporto nelabai pafotkinsi, bet koky ten sporta su kitiniu
labai prifotkinsi.
greitis 2-1 k/s vs 3k/s, kitiem ir 6 neuztenka, kitiem ir 1 perdaug.
Raw muilinese irgi buna.
DR nesugalvojau kas per daiktas
... nu cia pradziai.., bet toliau nereikia. Naudoju veidrodiny ir pats galiu
prigalvoti kruva privalumu. Nemaza dalis ju lygintina su muiline, tegu bus
pastarosios nenaudai, bet lygint galima.