Tema: Re: Veidrodiniai - kodėl branges
Autorius: anzelmas
Data: 2009-01-22 11:57:14
Nera ta matrica tokia jau pigi ir gamybos procesas nera toks jau lengvas.
CMOS matrica yra gaminama lauko tranzu pagrindu, ir ten jokiom CNC staklytem
nepagaminsi. Kuo didesnis chipas tuo sunkiau pagamint, nes reikia keleta
operaciju atlikt viena po kitos ir fotolitografija turi tiksliai sutapti,
tai reiskia sutapdinimas darosi problematiskas. O kas liecia kaina tai labai
abejociau ar keli litai, nes paprastas mikrovaldikliukas kainuoja 10 litu
perkant 100 000 vnt. per metus.