Tema: Re: Veidrodiniai - kodl brangesni?
Autorius: Bleketas
Data: 2009-01-20 23:01:08
mano klausimas kodel tau tokie keisti klausimai rupi?
O kodel neparasai nikonui ir nepaklausi? gal jie gi geriau zino nes jie
gamina, ne mes.

O kodel mersas kok clk kainuoja 10x brangiau nei koks golfas? metalas ten
pat, padangos gumines, varikliai aliumininiai. Gamyklos vienodos. visur taip
yra, kodel cido sultys brangesnes uz Zloty potok? vaisiai tie patys. vanduo
ir :P kodel vienas alga gauna 10k kitas 1klt? su akim, plaukais, kojom
rankom :P