Tema: Re: Veidrodiniai - kodėl brangesni?
Autorius: Quicker
Data: 2009-01-20 22:45:08
Mazgiukas wrote:
> fotoaparatu gal prisipažintumėt? Pažadu nesijuokti, net jei tai buvo
> 0,13Mpix ir buvo nespalvotai fotografuojantis fotoaparatas. Tiesiog tik
> noriu įsitikinti, kad per 20 metų fotogafijoje nieko nauojo. :)

Sakykime taip - skaitmeniniuose fotoaparatuose nieko naujo palyginus su
juostiniais nera (kalbant apie fotografavimo dali). Negi nepazysti nieko
kas butu fotografaves pries 20 metu? Dabar apie tai kas nauja - negi
manai pries 10-20 metu nebuvo zinoma ir naudojama ta stebuklinga
"matricu" technologija ir ja sugalvojo butent tie kas nusprende i
pasauli paleisti skaitmenini fotoaparata? O kaip tarkime jau
egzistavusios televizijos kameros?

Apie tuos metus apskritai ne taip mane supratai. Akcentavau jau kelis
kartus, kad kaina fotoaparatuose daznai priklauso ne nuo kazkokiu
objektyviu veiksniu, o nuo marketingo. Tarkime pagaminam fotoaparata be
DOF preview mygtuko ir su DOF preview. Abu vienodi, aisku padarom
skirtingus dizainus, skirtinga kazkuom valdyma ar panasiai, o kaina ju
skiriasi kiek? Tikrai ne tiek kiek kainuoja istatyti papildoma mygtuka
ir irasyti kelias eilutes i softa (nors gali buti, kad softe ju ir taip
niekas neiseme). Pavyzdziu tokiu aibes. Matricu kaina irgi Mantas jau
pateike daugiau maziau realia - jei butu norima deti i visus dslr'us -
ji beveik nesiskirtu.

--
www.SEXdate.LT - padukusios pazintys suaugusiems