Tema: Re: Veidrodiniai - kodėl branges
Autorius: Faktas
Data: 2009-01-21 10:05:08
man atrodo quikeris skaiciuoja taip:
pastatytos mokslines laboratorijos uz milijonus, kad rastu naujas technologijas,
pastatytos gamyklos uz milijonus, kad pagamintu fotika ir t.t yr viskas ph,
esme, kad gamybai
paskaiciavo kiek kainuoja zaliava, nu va nupirko plastmases uz 1000lt,
padare is ju 500 fotku korpusus, nu tai reiskias korpusas kainuoja 2lt.