Tema: Re: Veidrodiniai - kodėl branges
Autorius: Modestas
Data: 2009-01-21 01:12:10
"Quicker" <mail-nospam@sprendimai.com> wrote in message
news:gl5k3q$2sd$1@trimpas.omnitel.net...

> :D Jei mano nuomone uzgavo tamstos jausmus, tai gal nereikejo jos
> skaityti? Ar as cia kazka kito praleidau?

Tai kad jau perskaičiau kaip tolimoje Lietuvoje žurnalistinis tyrimas
atskleidė dar vieną pasaulinį sąmokslą - šįkart matricų fabrikėlio ir fotikų
gamintojų ;)
Kaip čia neužgauliai, tačiau elegantiškai pasakius.... Polinkį intymiai
santykiauti su smegenimis verta ir teisinga realizuoti kitur - pvz,
Kalvarijų turguje nusipirkus avino galvą.

Vienok, kur galima nusipirkti vagoną tų tautinių FF matricų po $0,15?
Pamėginčiau pelningai iškišti kanikonams arba iš idėjos pentaksui - kad
pagamintų K1D...