Tema: Re: Veidrodiniai - kodel brangesni?
Autorius: Bleketas
Data: 2009-01-20 22:35:06
nu tai blyn gi padarykit. iseik is darbo, metus kitus su draugu pasedesit
garaze. ir ziurek stumdysit pigiau po 5klt, visi pirks lietuviska FF. Va
vagona objektyvu po 5$ ims Linas. Masto ekonomika.
As skaitau tie keli metai tikrai greit atsipirks su kaupu. O.foto finansuos
maista jum kurybinio proceso metu.

O kosminio paliubomu nieko ten nera. Tikrai expeed'as tai pic'as ar atmega
su daugiau kojyciu ir biski mandresne programke. Nera kas veikt raw failus
apdoroti. Titanini ar koki ten shuteri irgi garaze is fiberglaso liesim ir
vargo nematysim. Dar geresni padarysim, vase krastelius apvirins, po 1
milijona kadru resursas bus.

As dabar pagalvojau kodel tie blicai tokie brangus. Elektronika lt forume
kiek ten paprastu stroboskopo shemu. savikaina jauciu 5lt. Na dadeti valdyma
galingumo ir gal lempute kiek mandresne tinkamos temperaturos. Tai cia dar
viena pic'a pastatysim ir issprestos bedos. Galetume po defaultu imontuoti
ne IR valdyma o radijo dazniu, nereiktu kaktusu papildomai pirkti ar pocket
vizardu. ir savikaina koks 50lt.

O batareiku rankenos? nu kaina cystai is pirsto lauzta. 3lt savikaina,
plastmasine dezute ir kontaktai 8 kokie ;)

As manau galim statyti fabrikeli lietuvoj gaminsim CanKon sujungsim
geriausias canono ir nikono savybes, dadesim lietuvisko jumoro. ir bus
tobulas pro aparatas.

aciu uz demesi ;P