Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-09 00:16:58
Diskusija su tavim baigta, bo taskaisi kaltinimais melu, o va citata is tavo
pirmo posto, nuo ko viskas ir prasidejo:
"galvojam  arba eutanazija, arba i katinyna suvisam"

Belieka pasikartot - ateity pagalvok ir pries prisiimdamas isipareigojimus,
ir pries snekedamas, nes garbingas zmogus atsako ir uz savo veiksmus, ir uz
zodzius.

Caponi