Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-08 09:42:22
Nu lyg ir nelabai - as, zinoma, turiu savo supratima kas gerai, o kas
blogai, bet gyvybe man tiek zmogaus, tiek kates ar suns yra lygiaverte ir as
nesijauciu turis teise ja atiminet del savo malonumo (kad uzbegt uz akiu
populiariai panasiu temu atshakai - maitinimasis ir pramoga yra skirtingos
kategorijos, gamtos desnius as pripazistu).

O siaip kiekvienas savo kampe gali jaustis nors ir dievu, man visiskai px,
bet tampa ne px, kai prasideda sapaliones ar realus veiksmai is serijos "as
sprendziu kas gyvens, o kas mirs".

Caponi