Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-04 21:34:33
Vaikus irgi priduodi kur, jei atsiranda reikalas be ju kur isvaziuot? Tevus
i miska isvesi palikt, kai tingesi priziuret senatvej? Prisiemei atsakomybe
uz gyvuna kazkada paimdamas ji, tai dabar ir buk atsakingas uz ji iki galo.
Kaip pasielgt siuo atveju - gal koki drauga turi, kuris galetu ateit karta i
diena kraika ir maista pakeist, gal kas laikinai paimt priziuret gali? Bet
bet kokiu atveju jei kyla mintys apie gyvuno nuzudyma, del savo pramogu, tai
kito termino tavo paties apibudinimui kaip visiskas degradaves debilas nera.
Po tokio stiliaus problemos suformulavimo daugumai net nekyla noras su tavim
sneketis....

Caponi