Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: solara
Data: 2011-07-08 12:21:17
taigi, kaip ir tikėjausi . Žmogus, šunys ir katės lygiavertės rūšys.  3
rūšys, iš milijonų. Tokios 'biškį' lygesnės už kitas rūšis.
O kaip su likusiom?

va vakar prigaudžiau karosų - kelis sušėriau kašarui, bo tingėjau iki
parduotuvės važiuoti maisto pirkti,
bet daugiau savo malonumui.  Ir netgi realiai sprendimus priiminėjau, kuris
karosas gyvens (tuos paleidau atgal) , o kuris mirs (t.y. taps katino
vakariene).

kaip čia su ta gyvybės formų lygiava ir tom skirtingom kategorijom?

Ar čia tiems karosams, kur katinas degustavo - pateisinimas yra, gi maistas,
o dėl kitų padariau žiaurų nusikaltimą prieš gamtą ir žmoniją?
tik klausimas, ar karosams ne px šiuo atveju, kokiu kilniu tikslu juos
galabija...

"Caponi"  parašė naujienų news:iv68se$27h$1@trimpas.omnitel.net...

Nu lyg ir nelabai - as, zinoma, turiu savo supratima kas gerai, o kas
blogai, bet gyvybe man tiek zmogaus, tiek kates ar suns yra lygiaverte ir as
nesijauciu turis teise ja atiminet del savo malonumo (kad uzbegt uz akiu
populiariai panasiu temu atshakai - maitinimasis ir pramoga yra skirtingos
kategorijos, gamtos desnius as pripazistu).

O siaip kiekvienas savo kampe gali jaustis nors ir dievu, man visiskai px,
bet tampa ne px, kai prasideda sapaliones ar realus veiksmai is serijos "as
sprendziu kas gyvens, o kas mirs".

Caponi