Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-05 14:15:44
Drasiai ir uztikrintai. Gyvunai elgiasi pagal instinktus, jie niekada
piktybiskai nesielgs taip kad kitam butu blogai, tipo "dziaugiasi sirdis kad
kaimyno chata dega", kas pakankamai daznai budinga zmogui, tik daugiau ar
maziau uzslopinta buna, 'tsakant, entelekto salutinis poveikis :-)
O jei, pvz., kate kazkam "kerstauja", tai belieka pasiust toki zmoga
pasiskaityt daugiau apie gyvunu elgesi. Beje, as asmeniskai su katem
daugiausia esu susidures, tai pirmoji per keliolika metu ir dabar dvi
laikomos NIEKADA nera prisikusios ar primyzusios kur nereikia - as tiesiog
zinau kaip su jom elgtis ir jokiu problemu nekyla.

Caponi