Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-04 22:05:44
O tau is kaciuko mesytes reikia, badu mirsti? Siuo atveju galabijimas yra
del tavo pramogos - ir mano supratimu tai tikrai nera joks pasiteisinimas.
As jau rasiau - negi neturi nei vieno draugo, kuris galetu uzeit ir
pamaitint ta kate?

Caponi

P.S. Ir kuo gi zmogus ne gyvulys??? Gyvuliai, tarp kitko, taip nesielgia,
kaip tu....