Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: sbalen
Data: 2011-07-08 21:27:17
Nesuprantu, ko tas caponi draskosi, geriau tepaskaito, kad kate pridaviau
naujam seimininkui. Bet jeigu reikes rinktis, ar, tarkim, mano paskutines
atostogos su sheima, ar kiti dideliai jaudinantys ir svarbus zmogui
dalykai, tai negi skersai kelio turi stoveti kate ir pz, be variantu ?
labai jau per daug vaizduojama pasirodyti humanistais.