Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-07 23:47:20
oi ne, seniai nebe, gryni instinktai pas zmogu dazniausiai islenda tik
ekstremaliose situacijose...
Pagrindine beda, kad zmogus labai daznai save iskelia auksciau uz kitas
gyvunu rusis, o neretas ir auksciau savo asmeni uz kitus savo rusies
atstovus, o tada, kai nesuveikia iprasti saugikliai (baime pries istatyma,
sazine, atsakomybes jausmas ir pan.), prasideda problemos. Ryztis nuzudyt
kaciuka, nes norisi isvaziuot atostogu, o kazkada pasiimtas gyvunelis
trugdo, yra vienas is pirmuju zingsniu, galbut sekancio zingsnio ir nebus,
bet as asmeniskai toki zmogpalaiki laikau isgama. Aisku, cia biski ne i
tema, ale galetu koks seimunas prastumt istatyma su rimtesnem baudom uz
gyvunu kankinima ir zudyma (tame tarpe uz toki achujebibytelnai
nuostabybiskai gera darba kaip "uzmigdyma", kai gyvunas staiga pradeda
"trukdyt" arba kai gyvunas suserga, o gydymas kainuoja brangiau nei
nuzudymas) - as netgi nueiciau balsuot uz ji ar jo partija, viesai pazadu
:-). Bo blyn nera kito kelio izvergu pazabot - kol kas istaymai per svelnus,
o ir nelabai kas ju laikymosi, bent Lietuvoj, priziuri, nebent kokia
istorija garsiau per spauda nuskamba, o vat taip paprastai nueit ir
subaladot pydaro irgi negali, nes tada jau rimtesni istatymai i ano puse
atsistos...

Caponi