Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-08 23:17:15
Viskas prasidejo nuo to, kad vietoj to, kad realiai pradet ieskot normaliu
variantu (koks +/- galutiniam variante visgi buvo surastas), prasidejo
taskymasis idejom apie kates nuzudyma. Tik jei jau tau visi aplinkui px, kai
paciam uzniezti kazkas, tai gal ateity tiesiog venk priimt i savo namus
potencialius trukdzius ir tada niekas niekada nestoves skersai kelio.

Caponi