Tema: Re: kur deti kate ?
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-08 15:32:56
"solara" <solara2u_trint_@gmail.com> wrote in message
news:iv6rkm$rur$2@trimpas.omnitel.net...
> tai sakai šunys ir katės lygiai toj pačioj eilėj kaip ir visos gyvybės
> formos? :)))
> O tai blusos kurios pas tuos šunis reziduoja?  Irgi lygios? :)))

Blusa parazitas, kuris kenkia suniui, jei suo mano, as jam galiu padet ju
atsikratyt, taip apsaugodamas ir savo aplinka nuo blusu, kurios kenkia
sveikatai - tai yra naturali gamtos tvarka - kova uz buvi.

> dėl vakarykščio epizodo: kodėl sakai kad neįtiko parduotuvėj? Įtiko, tik
> kad kaip sakiau - tingėjau važiuoti. O ir oras malonus žvejybai buvo.
> Parelaksavau.
> Bet vat vat, kadangi mano pavyzdy paminėta "lygesnė" gyvybės forma, t.y.
> katinas - jau ir pateisinimų pradedama ieškoti, jau apie mitybos grandinę
> filosofuojama :)

Dar karta pasikartosiu - zudymas del maisto yra gamtoj nusistovejus tvarka.
Zudymas del malonumo - problemos su psichika, papramogaut ar atsipalaiduot
yra ir kitu budu nekenkiant aplinkiniams (va jei jau labai megsti
pavyzdzius - jei nera problemos zudyt gyvunus pramogai, tai tada tikriausiai
dar mazesne problema, jei man, tarkim, teikia malonuma automobiliu langu
dauzymas - juk tai isvis tik daiktas - pateisintum mane, jei taip elgciausi?
Ar tavo supratimu TAVO metalo gabalas yra vertingesnis uz gyvybe? Ar
vertingesnis uz gyvybe yra popieriukas vadinamas pinigu uz kuri tu ta masina
nusipirkai?) Karpiu tavo atveju gal ir nebutina buvo zudyt, bet bent jau jie
buvo suvalgyti, automatiskai nebuvo suvalgytas kazkas kitas. Pavienis
atvejis gal ir nieko nereiskia, bet statistiskai jei staiga neliktu
pasaulyje individualios zvejybos, tai automatiskai padidetu pramonines
zvejybos apimtys, taigi pasikartosiu - as asmeniskai nei zvejoju, nei
medzioju, bet tu, kurie tai daro del maisto - nesmerkiu.

> Prieš medžioklę ir žvejybą esi prieš, bet ar atsisakytum žvėrienos mėsos
> ar žuvies jei pasiūlyčiau?

Tavo zverienos atsisakyciau nezinodamas kas ten per mesa, ar ji neuzkresta
ir, galu gale, nenoredamas paskatint taves medzioklei. Zuvies atsisakyciau,
nes jos isvis nevalgau :-)

> o iš kitos pusės, ar yra nors menkiausias skirtumas žuviai vardan kokio
> tikslo ją pridubasina?
> ką , jai mažiau skauda, ji mažiau kankinasi kai yra naudojama maistui o ne
> pramogai?

Zuviai px. Bet mes visi paklustam gamtos desniams, tik mus supantiems
gyviems padarams maziau pasiseke, nes zmones turi daugiau irankiu panasiems
i save galabyt ir zymiai maziau atsakomybes jausmo uz savo elgesi - va cia
ir yra didziausia problema, kad nemazai daliai zmoniu gyvybe yra absoliutus
nulis, aplinka absoliuciai px, svarbu tik AS, AS, AS

> ar buvo būtinybė ją galabyti? - tikrai ne. Katinas būtų pilnai ir neėdęs
> tą vakarą pabūti, figūrai tik į naudą.
>
> o kas yra 'prisiimti atsakomybę'?

Vat apie tai ir sneku, daugeliui ENtelektas kai kuriuos dalykus kaip
atsakomybe, sazine, elementarus nesikimas kur papuola uz savo kiemo ribu
galutinai uzgoze - "AS - DIEVAS, man viskas galima ir as pries nieka
neatsakingas"

> lygiai taip pat perku ir auginu žuvytes akvariume,
> ir lygiai tai pat perku ir auginu lydekas kūdroje.
> Tik vandens kiekis skiriasi. Vadinasi jei žuvytes iš akvariumo
> susižvejočiau ir suvartočiau maistui ar sušerčiau katinui - vėlgi viskas
> gražu ir teisinga?
> Tai tik požiūrių ir paskirties klausimas?   :)

Jei kitaip maistu apsirupint neiseina - pirmyn.

Caponi