Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Fred
Data: 2009-02-22 20:07:54
    Pas mumis yra vadinama diodine "helio lempa", kaip jus, pacientai, tai
vadinate. Rodosi, ten stovi 3 W melynos spalvos diodine matrica. Pameginsiu
pradzioje tiesiog sufokusuoti tos lempos sviesa i plema uz to man reikalingo
atstumo ir palyginti fotorezistoriaus parodymus. Kiek lyginau parodymus, tai
vos isejus is sviesolaidzio mano halogenke duoda didesni ryskuma, nei vos
isejus is sviesolaidzioje toje "helio lempoje". Kiek kartu, nezinau, nes
lyginau fotorezistoriaus parodymus.

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,