Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-14 10:33:19
LEDai tai visur panasaus dydzio. Paprasciausiai didesniam galingumui reikia didesnio radiatoriaus. Pati dijoda galma butu ikisti ir i skyle, jei suorganizuoti padoru saldyma- koki varini "brusoka" :) Bet cia jau saltkalvyste...

Man tas diodas su didele linze patraukliai atrodo- gal jis geriau sufokusuotas?
--
Bye, Levas