Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-14 01:06:43
10W nebus viename taske. Jau 5W nezmoniskai kaista. Kai netycia uzturbinau iki 6W pradejo lyditis plastikine optika (http://www.vabolis.lt/2009/01/24/balti-ledai-ant-230v/)

O eksperimentui galima ir is Kinijos nusipirkti, kad ir is dealextreme- gi siuntimas nemokamas. O ateis per 2..3 savaites. O ant Marijos zemes- ko nepaprasysi to negausi, arba kaina bus kosmonautiska.

Gal tokia tiktu (jei maitinti is 220V):
Jei daugiau sviesos ir negaila pinigeliu:

(jei bandysit brangiuosius modelius, butu malonu isgirsti atsiliepimus, nes paciam smalsu, bet ismesti $100 eksperimentams nesinori)

O jei nuo 12V (kas zymiai saugiau):

ir dar daug slamsto is http://www.dealextreme.com/products.dx/category.907~page.2

--
Bye, Levas