Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Soros
Data: 2009-02-18 16:32:32
As galeciau padeti tik su Luxeon K2 LED baltu diodu leidzianciu 1.5A nes
toki galeciau gauti.
Manau gauciau ir ploxtele aliuminine ant kurios uzlituotume pati dioda,
technologiju cia nepasakosiu... Silumos nuvedima garantuoju.
Charakteristikos: www.philipslumileds.com/pdfs/DS51.pdf

Jei domins - duokit zinoti.