Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Erikas
Data: 2009-02-13 11:15:55
O tai kas per mikroskopas kuris neturi pasvietimo per pati objektyva? As turiu viena toki sena mikroskopa, tai jame keliu W lemputes sviesa per vidine optika patenka ant ziurimo objekto.
Nes ziurint >200x rezime jau beveik nelieka vietos isoriniam saltiniui- mikroskopo objektyvas per kelis mm nuo tiriamo objekto. O beto, ziurint objektus labai svarbu sviesos kritimo kampas- pats mikroskopas leidzia sviesa pasukti keliais laipsniais. Tai pvz. ziurint mikroschemos kristatalu vaizdelis labai kinta.