Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-22 14:26:53
esme ne "brutto" sraute- zmogus skundesi, kad nemato "kanalo" dugno. As manau, kad po visu sviesolaidziu ir linziu, sviesos srautas labai "kryptingas" ir meta seselius. Ikisus dioda i vidu, gal del issklaidytos sviesos apsisviestu objektas.
Bet ta galima nustatyti tik bandant. Teoriskai viskas- shakemis ant vandens.

--
Bye, Levas