Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Fred
Data: 2009-02-20 21:47:08
    Tai is jo galima sufokusuot 1-2-3 cm plema uz 20 cm nuotolio? Ir ar
apsviestumas tame pleme virsytu dabartini apsviestuma mano 5 cm skersmens
pleme nuo 250W halogenkes? Kadangi negaliu pasakyti koks tas apsviestumas
specialiais vienetais (kas ten, liuksai, rodosi), lyginti, aisku, sunku. Bet
galiu pasakyti, kad apsviestumas mazdaug lygus tam, kuris gaunasi Saulei
apsvieciant sauleta vasario dienos vidurdinieni stalo pavirsiu :) Panasius
skaicius rodo fotorezistorius, prijungtas prie ommetro, taip tik galiu
palyginti ...

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,