Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-13 21:46:58
Tai jie tas lempas uz tokio pimpalo tampo (cia naujoviskas). Tas kurias ardziau, tai sonuose turejo plastikines rankenas. Bet cia viskas atgyvena. Pazystamas medikas pasakojo, kad naujosios lempos padarytos su sviesos diodais- dydis sake liko panasus, o diodu tukstanciai. Sake kad labai ZJB, nes nera nei karscio nei kas svarbiausia- jokio seselio nemeta. O is toliau atrodo, kaip ufonautu laive- taip seniau per fantastinius filmus rodydavo, kai ufonautai aukoms tiesiaja zarna tirdavo :)

--
Bye, Levas