Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-21 17:14:16
Ten panaudotas lesis is kazkokio projektoriaus. Jo "didinimas" labai didelis. Panasus lesiai tupi projekciniuose automobiliu zibintuose. Kas mus vel grazina i klausima- kodel netinka automobiline HID lempa? Ji ir greitai startuoja, ir baltas spektras, ir mazas (lengvai fokusuojamas) saltinis, ir ilgai grojanti, ir nera problemos nusipirkti jei perdegs.

--
Bye, Levas