Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Levas
Data: 2009-02-22 16:47:26
tai vadinasi tokios isvados, tezes ir tiesos (neteisingas isbraukit):

1. Visas pasaulis naudoja tuos mikroskopus ir visiems gerai.
2. Vienam zmogui blogai, bet jis teigia, kad jo akys geros. Ir dar kad jo kolegos taip pat nepatenkinti mikroskopais.
3. Mikroskopas naudojamas pagal paskirti- t.y. mikroskopas skirtas ziureti i plonas gilias skylutes. (Nes pats turiu 2 mikroskopus ir ju techniniai sprendimai tinkami savo tikslams ir jokiu problemu su originaliu apsvietimu)
4. Del didinimo ir sviesos kiekio (Laimiui): uzmirstama, kad didinam tik 20 kartu. Cia jums ne "mikrobinis" mikroskopas su 200x.
5. Visi uzmirstam apie tai kad reikia ziureti i gilias skylutes. Pabandykit pasisviesti i koki vamzdeli su proziku- manau greitai suprasite problema.
6. Pagal pateiktas fotkes, mikroskope vidinis pasvietimas atliekamas su veidrodeliu esanciu bendram vaizdo lauke. Sprendziant pagal bendra vaizda, speju, kad sviesa fokusuojama su kazkokia linze i viena plona taska. Esant tokiai sviesai sviesa tikrai mes seselius- nes visas mikroskopas is vidaus juodas- nera atspindziu.

--
Bye, Levas