Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Fred
Data: 2009-02-13 00:54:59
    Aciu, supratau.
    Kaip manote, ar imanoma ir ar verta igyvendinti sekancia ideja -
reikalingas kuo didesnio apsviestumo taskas (1-2 cm skersmens plemas)
mazdaug 20 cm atstumu nuo mikroskopo objektyvo. Siuo metu ta plema daro
didelis halogeninis sviesos saltinis, is kurio per sviesolaidi ir eile
linziu bei veidrodziu sviesa patenka ten, kur man reikia. Jei itaisyti trys
minetu spalvu lazerinius diodus ant pacio objektyvo krastu, linziu pagalba
padaryti is tasko reikiamo dydzio plema ir visus trys nukreipti i viena
taska, kuris yra mikroskopo objektyvo fokusas. Kaip mazdaug galima butu
paskaiciuoti kiek ryskiai apsviestas gautusi tas plemas lyginant su esamu
apsvietimu? Jei melynas ir zalias butu panasiu kainu kaip ir raudonas,
tiesiog nusipirkciau ir nustatyciau eksperimento budu, dabar gi kiek
brangokas eksperimentas gausis, jei nieko vertingo nepavyks ...

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,