Tema: Re: Baltos spalvos gavimas lazeriu pagalba
Autorius: Fred
Data: 2009-02-14 00:14:59
    Kokio maksimalaus galingumo yra tos diodines matricos parduodamos
Lietuvoje? 10W yra? Gal reikia pamegint paeksperimentuot, pinigas nedidelis,
net jei ir nepavyks, o va puse tukstancio uzsienietisku pinigu ant lazeriu
atiduot, jei kas nepavyktu, jau gaila ...

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,