Tema: Re: snoras
Autorius: RaR
Data: 2011-11-28 15:04:24
Įstatinis kapitalas neapsprendžia bendrovės vertės, jos vertė yra tokia,
už kiek kažkam gali ją parduoti. Dėl to, kiek banko turto turi būti, tai
priklauso nuo jo pasiskolintų ir paskolintų pinigų santykio. Be abejo,
bankas gali prisirinkti indėlių ir kažkur pradanginti už didesnę sumą
nei banko turtas, tuomet banko vertė tampa minusinė.

Man neaiškumai kyla dėl to, ar tos aferos buvo vykdomos seniai ir tas
bankas jau kurį laiką gyvavo finansinės piramidės principu - tuomet
kodėl LB nesiėmė veiksmų anksčiau - juk bankai pastoviai prižiūrimi,
audituojami. O jei dar neseniai su banku buvo viskas tvarkoje ir
savininkai staiga puolė slėpti dideles pinigų sumas, tuomet kyla
klausimai dėl tų savininkų motyvų.