Tema: Re: snoras
Autorius: Veikejas
Data: 2011-11-25 12:32:53
na cia klausiau per lietuvos radija diskusija, tai lyg ir taip kaip sakau
buvo, tada isheina mano gala jog imetus 600mln be jokiu trukshmu bankas butu
toliau sau gyvaves (aishku dalininkas jau but ir valstybe).
O dabar bankroto atveju viskas brungiau kainuos ir dar ko gero tiem dviem
akcininkams pavyks laimet byla priesh lietuva ir nugresht gerai shali ...