Tema: Ats.: snoras
Autorius: Blynas
Data: 2011-11-28 08:36:51
"Vasaris" <none@none.none> parašė naujienų news:jatmgm$7r9$1@trimpas.omnitel.net...
> Ne, viską daro, kaip įmanoma blogiausiai - neskaidriai.

Pas tamstą iškreiptas skaidrumo supratimas :)

> Pirma ilgai slepia būklę,

O gal turėjo skalambyt apie tai per žinias? Bent kiek galvojantis žmogus juk supranta, kad kartais ir gando užtenka, kad banką sužlugdyt, jau nekalbant apie oficialią LB žinią...

> po to kerta iš peties ir nieko nesako,

Nesako ko? Staigus, aiškus, suplanuotas kirtis, neleidžiantis pasėti panikos ir nežinios daugiau, nei tai apskritai įmanoma. Tik taip ir reikia - juk net ir taip elgiantis jau visi milijonus istorijų prikūrė...

> po to samdo užsienietį už didelius pinigus (ir garantuotai su konfidencialumo garantijomis).

Arba galima sakyti, kad samdo profesionalą, o ne moka už tylėjimą. Ir jo reputacija būtent profesionalumą parodo.

> Akivaizdu, kad lošti neatviromis kortomis yra kodėl.

Akivaizdu tik paranojikui.

> Ir apskritai - linkiu nepasitikėti valdžia, dirbančia tokiais metodais.

:))))) Kas čia per valdžia, kuri gerai sudirbo? Nu, net prisikabint neina, tai tenka ieškot razinų kur nepametus? :)

> Kyla klausimas - ką veikė ir veikia LR piliečiai, dėję skersą ant kreivos LB veiklos...? Stovi eilėse gūdų rudenį prie bankomatų - prašau. Dar būčiau dėkingas, kad indėlių draudimo kaštai (arba jų trūkumas) nebūtų perkeltas ant mano pečių.

Čia tipo tu matei, kad LB dirba blogai, todėl tau neskaičiuot? Jo, tikra pasaulio bamba :) Ir kaip jie galėjo tavęs nepaklausyt??? Na nesuprantu....