Tema: Re: snoras
Autorius: Vasaris
Data: 2011-11-27 17:55:02
> "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jant5q$t89$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, tikėsimės, kad viską daro taip, kaip geriausia, nors nesu linkęs

Ne, viską daro, kaip įmanoma blogiausiai - neskaidriai. Pirma ilgai slepia būklę, po to kerta iš peties ir nieko nesako, po to samdo užsienietį už didelius pinigus (ir garantuotai su konfidencialumo garantijomis). Akivaizdu, kad lošti neatviromis kortomis yra kodėl. Ir apskritai - linkiu nepasitikėti valdžia, dirbančia tokiais metodais.

> O jei vis tik tas Snoras jau kažkiek metų gyvavo pagal finansinės
> piramidės modelį ir iš esmės jokios vertės neturėjo - kyla klausimas ką
> visus šiuos metus veikė LB?

Kyla klausimas - ką veikė ir veikia LR piliečiai, dėję skersą ant kreivos LB veiklos...? Stovi eilėse gūdų rudenį prie bankomatų - prašau. Dar būčiau dėkingas, kad indėlių draudimo kaštai (arba jų trūkumas) nebūtų perkeltas ant mano pečių.