Tema: Re: snoras
Autorius: Veikejas
Data: 2011-11-25 14:48:36
va butent kyla klausimas!

"RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:jant5q$t89$1@trimpas.omnitel.net...
Na, tikesimes, kad viska daro taip, kaip geriausia, nors nesu linkes
aklai tiketi tuo, ka sako valdzia. Man atrodo kiek nelogiski tu
savininku veiksmai - negi geriau akivaizdziai pavogti kelta milijardu ir
rizikuoti ju netekti bei netgi sesti i cype, nei kad tureti koki puse
milijardo ir ramiai sau gyventi. Na, bet visokiu proto uztemimu pasitaiko.

O jei vis tik tas Snoras jau kazkiek metu gyvavo pagal finansines
piramides modeli ir is esmes jokios vertes neturejo - kyla klausimas ka
visus siuos metus veike LB?