Tema: Re: snoras
Autorius: RaR
Data: 2011-11-25 13:11:55
Na, tikėsimės, kad viską daro taip, kaip geriausia, nors nesu linkęs
aklai tikėti tuo, ką sako valdžia. Man atrodo kiek nelogiški tų
savininkų veiksmai - negi geriau akivaizdžiai pavogti keltą milijardų ir
rizikuoti jų netekti bei netgi sėsti į cypę, nei kad turėti kokį pusę
milijardo ir ramiai sau gyventi. Na, bet visokių proto užtemimų pasitaiko.

O jei vis tik tas Snoras jau kažkiek metų gyvavo pagal finansinės
piramidės modelį ir iš esmės jokios vertės neturėjo - kyla klausimas ką
visus šiuos metus veikė LB?