Tema: Re: snoras
Autorius: Laimis
Data: 2011-11-28 13:13:50
RaR rašė:

> pasauliu ar kokių teroristinių operacijų finansavimas? Netgi žvelgiant
> iš savininkų finansinės pusės - juk jie dviese turėjo virš 90% akcijų,
> tai ne kažkokie samdyti valdytojai, švaistantys svetimą turtą. Kad
> apsimokėtų afera, jie turėjo kažkur paslėpti indėlininkų lėšų kiekį,
> žymiai viršijantį visą banko turtą. O be to kur slėptis - juk turtuolių

Pataisykit mane, jei klystu, tačiau akcininkų turtas _nelygu_ banko
turtas (ir indėlininkų pinigai), o tik įstatinis kapitalas, todėl norint
prasukti aferą, tereikia susigrobti daugiau, nei įstatinis kapitalas.
Snoro kapitalas, kaip suprantu tėra tik ~500 mln., nes paskiausia
emisija (didinanti įstatinį kapitalą 380 mln.) neišplatinta?; o dar tas
ganėtinai įtartinas subjektas „Jubilee Financial Products“:
http://www.balsas.lt/naujiena/539874/ka-nutylejo-snoras
(na ir neatmestina tikimybė, kad jau ir paskiausią emisiją buvo bandyta
išpirkti iš esmės ar dalinai indėlininkų/banko lėšomis akcininkų vardu)

Trūkumas, kaip suprantu, jau gerokai didesnis, nei 1 mlrd (1 mlrd
vertybinių popierių, 550 mln. Kaimanuose, 600 mln. trūkstamų indėlių)...