Tema: Ats.: snoras
Autorius: Blynas
Data: 2011-11-25 13:00:51
Manau, pasirėmė kitų šalių patirtimi, kuri galėjo sakyti, kad sustabdžius banko veiklą prieš nacionalizaciją  galėjo situacija tik pablogėt, įnešt daugiau panikos ir neaiškumo. O dabar man patinka labai aiškūs veiksmai ir tikslai, pakankamas kiekis informacijos masėms ir veiksmų ryžtas ir greitis.

"RaR" <RaR@lt.lt> parašė naujienų news:janr7p$qhk$1@trimpas.omnitel.net...