Tema: Re: snoras
Autorius: RaR
Data: 2011-11-25 12:38:49
O aš, tiesą sakant, nežinau kas vyksta su tuo Snoru. Kažkaip keistai su
ta nacionalizacija - motyvas "įtariama, kad banke per mažai turto, todėl
valstybė perima akcijas visuomenės labui". O kaip su ta visa bankų
priežiūra ir auditais dar bankui veikiant, kodėl pagaliau nesustabdžius
kai kurių įtartinų banko operacijų ar net visos veiklos? Iš pradžių
nacionalizuojama, o paskui aiškinamasi mokus jis ar nemokus. Gal aš ir
neteisus, bet valstybės veiksmai atrodo kažkokie bolševikiški.

Gal čia didesnis interesas buvo būtent atimti banką iš dabartinių
savininkų dėl kažkokių kitų motyvų - jo susijimo su nusikalstamu
pasauliu ar kokių teroristinių operacijų finansavimas? Netgi žvelgiant
iš savininkų finansinės pusės - juk jie dviese turėjo virš 90% akcijų,
tai ne kažkokie samdyti valdytojai, švaistantys svetimą turtą. Kad
apsimokėtų afera, jie turėjo kažkur paslėpti indėlininkų lėšų kiekį,
žymiai viršijantį visą banko turtą. O be to kur slėptis - juk turtuolių
pamėgta Didžioji Britanija, kaip ir dauguma kitų šalių, gali juos
perduoti Lietuvai. O ir šiaip koks gyvenimas su taip milijardais, jei
niekur negali iškišti nosies?

Kitas variantas - galbūt vykdė per daug rizikingas operacijas ir
pamačius kad viskas nuėjo "v žopu" puolė persivedinėti kas liko. Bet
tuomet tai irgi būtų labai neapgalvoti sprendimai.