Tema: Re: Prekes grazinimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-08 15:03:10
On 2019-02-08 10:46, bat0nas wrote:
> Bet iš visos diskusijos supratau, kad tik amazon garantuoja ramybę
>   (bet kainuoja laiko).

Jei sąžiningai lygintume Amazon prekyba internetu ir tokią pačią iš
lietuviškų eshopų, tai aš jokio dėsningumo dėl pristatymo laiko skirtumų
neužfiksavau. Kartais iš vietinio atveža greičiau, kartais iš Amazon.

Eilinis pavyzdys, vasario 3d. vėlų sekmadienio vakarą (faktiškai tai jau
vasario 4 d.), užsakiau iš Italijos Amazono telefoną ir dėklą jam ir va
dabar, kai rašau šitą postą, jis jau guli šalia ant stalo su pajungtu
įkrovikliu. Atvežė jį UPS prieš pusantros valandos. Gaunasi, jog
pristatė per 4 dienas. Ir tai buvo net ne Vokietijos Amazon, o Italijos
Amazonas (dėklas) ir Marketplace (telefonas) su Amazon pristatymu.
Tikrai ne kiekvienas lietuviškas eshopas per tiek laiko suskumba
pristatyti prekes. Ypač, turint omenyje, jog pirkdamas pasirinkau
standartinį pristatymo būdą...

Jei kas paklaustų, kuris eshopas garantuotai greičiau pristato nei
Amazon, tai į galvą ekspromtu ateina tik "Barbora" pavadinimas :)

> Visi Lietuvos atvejai - kainuos ir laiko ir
>   ramybės/garantijos jokios nebus.

Tarkim taip - aš nežinau ne vieno lietuviško eshopo, kurio asortimentas
būtų platus, o servisas ir garantijos bent artimos Amazonui.