Tema: Re: PrekEs grAZinimas per 14d.
Autorius: Vytooks
Data: 2019-02-07 09:49:54
Aš pastebėjau, kad skytecho apmokėjimas / užsakymas skiriasi nuo
normalių internetinių parduotuvių. Jie ne permeta pirkėją iš savo
svetainės į banką, kur belieka tik paspausti "Apmokėti". Vietoj to, jie
duoda savo rekvizitus ir tu daryk ką nori, ar mokėk visą sumą ar
depozitą, jei imsi salione. Gal tame ir yra sandorio sudarymo skylė?