Tema: Re: Prekės grąžinimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-31 00:04:30
On 2019-01-30 22:19, bat0nas wrote:
> Pvz neradau HTPC case'as atėjo šiek tiek pabraižytu priekiu (matomai
> dėžėje kelionėje pasitrynė). Iš serijos gali grąžinti, bet tai reiškia,
> kad dar kelias savaites be daikto, kol pirmyn atgal suvaikščios.

Su Amazonu taip? Tai neteisingai darai ;) Su Amazonu vos gavus
patvirtinimą, jog vykdomas refundas, tai iškart perki naują ir tiek.
Savaitės bėgyje atsiųs, nereikia kelių savaičių laukti.

Atskiru atveju, kai prekė yra iš paties Amazono, renkantis grąžinimo
opcijas dažnai būna pasirinkimas, jog jie siunčia tau naują pakeitimui
nelaukdami kol tu grąžinsi seną daiktą.

Prieš porą metų rašiau njususoe apie Galaxy TAB S2 tabletą, kuris man
numiro po pirmo krovimo, tai aš taip ir pasirinkau. Paskui nespėjau
pirmojo net supakuoti, o jau kurjeris po 3-4 dienų naują atnešė. Tai
kurį laiką turėjau du vienodus tabletus :)

Tiesa, tokius keitimus verta rinktis tik tais atvejais, kai pirkai
pigiau, nei einama kaina. Pvz. per akcijas. Visais kitais atvejais
registruoji refundą ir iškart gali pirkti naują daiktą. Kartais, jei
kaina per tas kelias dienas sumažėja, dar ir pinigų laimi :)