Tema: Re: Prek����s gr��������inimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-05 16:28:40
On 2019-02-05 09:36, Nitro wrote:
> Nepatingejau ir as nueiti pasiskaityti pigu.lt taisykliu. Nelabai suprantu, kas tau ten nepatiko. ]


Apie ką ginčijamės? Man jų sutartis nei patinka, nei nepatinka. Sutartis 
kaip sutartis. Kartoju dar sykį, jei atsiimsi prekę JŲ PATALPOSE, jie 
tau gali nesuteikti papildomų teisių, kurios tau priklausytų pagal 
EUROPOS PARLAMENTO IR TARYBOS DIREKTYVĄ 2011/83/ES. Aišku, protingas ir 
sąžiningas pardavėjas taip su savo klientais nesielgs, nes jie supranta, 
jog pirkėjai neskiria šito momento, bet jie gali taip padaryti.

Konkrečiai dėl pigu.lt nepakomentuosiu, nes neturiu su jais patirties, 
todėl būtų nelogiška man apie juos reikšti savo nuomonę, gal jie ten 
taip pat gerai dirba kaip Amazonas, who knows, bet pvz. Skytech'as 
būtent taip ir elgiasi. Ir kai pradėsi su jais ginčytis, jie tau pakiš 
būtent tai:


https://eur-lex.europa.eu/legal-content/LT/TXT/HTML/?uri=CELEX:32011L0083&from=EN


(20)


..... Sutartis, kuri buvo inicijuota naudojantis nuotolinio ryšio 
priemonėmis, bet galutinai sudaryta prekiautojo prekybai skirtose 
patalpose, taip pat neturėtų būti laikoma nuotolinės prekybos sutartimi.

....


Todėl nerekomenduoju atsiimti prekių prekiautojo prekybos vietose jų 
netikrinus. Net jei pirksi internetu kokį brangų telefoną ar kompiuterį 
su pristatymu į namus iš lietuviško eshopo ir jei jį gausi iškart su 
defektu, net ir tokiu akivaizdžiu Nuotolinės prekybos atveju turėsi 
rimtų nepatogumų, nes visi jie tau aiškins, jog "prekę išpakavus ji 
iškart tampa naudota ir sugedusia", todėl jie privalo pirma siųsti ją 
techniniam patikrinimui dėl gedimo nustatymo, o tai plius savaitė, dvi, 
o gal ir mėnuo. O toliau loterija, priklausomai nuo defekto rimtumo ir 
pobūdžio.

Kai laikomasi Nuotolinės prekybos taisyklių pilna apimtimi, pvz. kaip 
tai daro Amazonas, tai gavęs prekę su defektu, tu registruoji grąžinimą 
kelių mygtukų pagalba Amazon puslapyje, parašai keliais žodžiais kodėl 
prekė tau netinka, pvz. "prekė nekokybiška, neveikia kaip priklauso" ir 
jie tau sugeneruoja etiketę grąžinimui. Viskas.

Išsiunti ir kai tik jie gauna prekę, grąžina migom pinigus. O kartais 
gali pasirinkti keitimą, tai jie tau migom išsiunčią naują prekę vietoj 
nekokybiškos, o pirmąją privalai jiems išsiųsti per mėnesį.

Va, čia ir yra Nuotolinės prekybos sutartis su atitinkamas garantijos ir 
servisu.