Tema: Re: PrekEs grAZinimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-07 19:00:17
On 2019-02-07 09:49, Vytook's wrote:
> Vietoj to, jie duoda savo rekvizitus ir tu daryk ką nori, ar mokėk visą
> sumą ar depozitą, jei imsi salione. Gal tame ir yra sandorio sudarymo
> skylė?

Aš nepamenu kaip ten pas juos su apmokėjimu padaryta. O skylė tikrai ne
apmokėjimo būde, o sutartyje plius tame, kur tu pasiimi prekes.

Nes jei nuo pirkimo inicijavimo momento iki pat prekės gavimo momento tu
neiškeli kojos iš namų, tai jiems vargiai ar gausis apeiti Nuotolinės
prekybos taisykles. O jei pats atvyksi į jų prekybos vietą pasiimti
prekės, tada jokių problemų. Nes tokiu atveju jų pozicija tokia, jog tu
nors ir užsakei prekę internetu, bet pirkimo - pardavimo sutartį
patvirtinai prekybos vietoje. Tada gaunasi lygiai tas pats, jei tu
nusipirktum kokiame Topo Centre televizorių ir jo netikrinęs iškeliautum
su dėže į namus.