Tema: Re: Prekes grazinimas per 14d.
Autorius: MRT
Data: 2019-02-06 18:32:27
> p.s. tai visgi, pigu.lt šiame kontekste tikrai yra "baltas ir pūkuotas" ar ne? Gal kas susidūrėte praktiškai su grąžinimais ir
> keitimais pas juos? Manau, būtų įdomu visiems žinoti who is who.

buvau susidures - jei atsiskaitymas vietoje (grynais ar kortele),
gali be doku uz kita asmeni paimt.

jei preke nepatiko iki paduodant pinigus - gali nepirkt.
jei susimokejai - eini i grazinima (ten pildai prasyma -
grynais neisduoda, perves i nurodyta saskaita).

pigu.lt kazkada neturejo tu "atsiemimo tasku/sandeliu - mini pardziu",
galbut jie orientavosi i e-prekyba, todel ir nera panasus i
"fizine parde + internetiniai katalogai uzsakymams (o ne pardavimai)"