Tema: Re: Prekės gražinimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-01-31 13:27:40
On 2019-01-31 08:50, Vytook's wrote:
> Paimkim kitą pvz. - vakume supakuotą smulkmeną (ausinės, kortelė).

Vakuume? Ausinės? Originalu :]

> Ar salione tau duos jas išpakuoti pabandydymui (be garantijos kad tu
> pirxi)? Sugadintas pakavimas niekam nereikalingas.

Kodėl ne? Išimtis tik daiktai, kurie naudojasi/susinaudoja bandomi, pvz.
analoginės foto juostelės tau greičiausiai neduos pabandyti :)

> Jeigu interneto salionas sutinka išpakuoti pvz. kokį teliką ar moniką -
> valio! Bet kas bus, jeigu tu pasakysi: - ai, prastas vaizdelis, man
> nepatinka, pasiimkit atgal. Kaip bus tada? Jie gi dažniausiai neturi
> kito tokio pačio pasiūlyti, o ir perpakuoto jau nebėra kur dėti.

Tai o ką aš rašiau anksčiau? Pirk tą teliką internetu su pristatymu į
namus, nes jei nuvažiuosi į tą "interneto salioną" ir jį pasiimsi pats
neišpakuotą ir nepatikrintą, o paskui grįžęs namo aptiksi, jog pvz.
ekranas skilęs, tai turėsi gausiai smagaus asmeninio laiko. Telikus
galima pirkti internetu arba patikrintus prekybos vietoje, nes visi
tarpiniai variantai yra rizikingi.