Tema: Re: Prekės gražinimas per 14d.
Autorius: Vytooks
Data: 2019-01-31 08:50:59
Paimkim kitą pvz. - vakume supakuotą smulkmeną (ausinės, kortelė).
Ar salione tau duos jas išpakuoti pabandydymui (be garantijos kad tu
pirxi)? Sugadintas pakavimas niekam nereikalingas.
Jeigu interneto salionas sutinka išpakuoti pvz. kokį teliką ar moniką -
valio! Bet kas bus, jeigu tu pasakysi: - ai, prastas vaizdelis, man
nepatinka, pasiimkit atgal. Kaip bus tada? Jie gi dažniausiai neturi
kito tokio pačio pasiūlyti, o ir perpakuoto jau nebėra kur dėti.