Tema: Re: PrekEs grAZinimas per 14d.
Autorius: Bronco
Data: 2019-02-06 15:08:49
On 2019-02-06 14:43, MRT wrote:
> Ne toks kiauras pardavejas nebijantis vykdyt e-prekybos
> nesinaudoja kazkokiomis mistinemis spragomis ir interpretacijomis.

Taip. Tik kad Lietuvoje tenka kaskart aiškintis "kiauras" tai pardavėjas
ar "ne kiauras". Bent jau aš konkretaus tokio sąrašo nežinau. Jei kas
turite, pasidalinkite ;) Be to, "ne kiauras" gali bet kuriuo metu
pakeisti sutartį ir tapt "kiauru", o kas jas skaito pirkdamas ne pirmą
kartą pas tą patį pardavėją?

Anyway, išvada akivaizdi - Lietuvoje pirkdamas internetu negali būti
100% įsitikinęs, jog garantuotai sudarei Nuotolinės prekybos sutartį,
todėl tenka saugotis papildomai.